Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat u voor u relevante informatie te zien krijgt. Door hiernaast op akkoord te klikken, geeft u aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan, door ons en door derden.

Akkoord
Niet akkoord

Ons team (school)

We stellen ons team graag aan je voor!

We begrijpen maar al te goed dat een goed team ook krachtig kan werken in de levens van onze kostbare kinderen.

Deze mensen zijn het gezicht van ons Integraal Kindcentrum en nemen je mee in hun motivatie voor het werken bij De Lichtlijn.

Daniël

Daniël Troost

Directeur (en zorgcoördinatie)

Mijn passie is om het team en de kinderen in staat te stellen hun mogelijkheden, talenten en capaciteiten te benutten en te ontwikkelen.

Ik geloof dat ieder mens waardevol is, uniek gemaakt en bedoeld om zijn of haar plek in de wereld in te nemen. In de context van IKC De Lichtlijn geef ik hier handen en voeten aan door Jezus centraal te stellen in de keuzes die we maken en zie ik voor ogen een veilige en rijke werk- en leeromgeving te creëren, waarin volwassenen en kinderen zich gezien, gewaardeerd en uitgedaagd voelen.

Imre

Imre Traudes

Kwaliteitscoördinator

Het werkelijk kennen, zien en horen van een kind en met je hart betrokken zijn bij het leven van een kind, vormt de basis van mijn onderwijshart. Ik zie het als een voorrecht om mee te mogen lopen in het leven van kinderen en hen vooruit te helpen wanneer het lastig wordt, juist omdat de kinderjaren zo cruciaal zijn in een mensenleven. De samenwerking met ouders speelt hierin voor mij een belangrijke rol. Samen komen we verder! Naast het meegeven van een goede basis op het gebied van rekenen, taal en sociale omgang, geloof ik dat het kennen van Jezus en het leven mét Jezus het meest waardevolle is wat je een kind kunt meegeven en voorleven. Omdat De Lichtlijn een plek is waar al deze dingen samenkomen, ervaar ik een grote liefde voor ons IKC. Een plek waar iedereen, van jong tot oud, tot groei en bloei mag komen. 

Oriana

Oriana Nentjes

Administratief medewerker

Mijn motivatie voor mijn werk komt voort uit de liefde van God om bij te dragen aan de ontwikkeling en het welzijn van kinderen in een inspirerende omgeving.

Ik focus me dan ook altijd op de belangrijkste taken om mijn werk goed en efficiënt te doen. Ik haal veel plezier uit het werken in een team waarin we samenwerken om het beste voor de kinderen te bereiken en waar gezelligheid, respect en liefde van God de basis vormen van alles wat we doen.

Anne Koster

Anne Koster

Intern begeleider

In mijn werk vind ik het belangrijk om kinderen écht te zien, om oog te hebben voor hun gaven en talenten, en om te kijken wat elk kind op dit moment nodig heeft in zijn of haar ontwikkeling. Ook mag ik naar hen kijken als kinderen van God, uniek, waardevol en geliefd. Daarnaast wil ik ook oog hebben voor ouders en collega's, want alleen in verbinding met elkaar kun je werken aan een fijn schoolklimaat.

Ik vind het erg leuk om in het prachtige nieuwe schoolgebouw mee te denken over goed onderwijs en een goede zorgstructuur.

Hanna

Hanna Kramer

Leerkracht
Groep 1/2

Al van jongs af aan heb ik een grote liefde voor het werken met kinderen. Het was voor mij dan ook een logische stap om het onderwijs in te gaan. Ieder kind is zo uniek geschapen door de Heer en daar kan ik elke (werk)dag weer van genieten. Ik vind het mooi om te zien hoe kinderen zich ontwikkelen en hier aan bij te dragen. 

In de klas kan ik mijn muzikaliteit kwijt, heerlijk zingen met de gitaar. Ook mijn creativiteit en mijn liefde voor taal zijn kwaliteiten die ik graag inzet in de groep.

Ik ben dankbaar om binnen dit warme team onderdeel te kunnen zijn van de maatschappij, met het geloof als basis.

Arnold (1)

Filippa Bos

Leerkracht
Groep 1/2

Femke

Femke Janssen

Leerkrachtondersteuner
Onderbouw Leerplein

Als onderwijsassistent in de onderbouw heb ik de kans om een belangrijke bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van jonge leerlingen. Deze fase in het onderwijs is cruciaal, omdat kinderen beginnen te leren lezen, schrijven en rekenen, en ik speel hierin een ondersteunende rol die hen helpt om vertrouwen te krijgen in hun eigen capaciteiten. Het werken met deze leeftijdsgroep is zowel uitdagend als bijzonder.

Ik geniet ervan om kinderen te begeleiden in hun leerproces en hen te helpen bij het overwinnen van obstakels.

8

Joke Hotting

Leerkracht
Groep 3/4

Het onderwijs is werken met mensen en dat is elke dag anders. Als leerkracht mag ik een paar jaar meelopen in het leven van kinderen. Daarom vind ik het een waardevolle taak om ze te helpen groeien, niet alleen in hun leerontwikkeling maar ook in hun persoonlijke groei.

Daarnaast maken we als team gebruik van elkaars kwaliteiten die God ons geeft, wat zorgt voor verbinding in onze school.

Gerwin

Gerwin Bos

Leerkracht
Groep 3/4 en 5/6

Lydia

Lydia Mulder

Leerkracht
Groep 5/6

Ik vind het leraarschap een prachtig vak; het toerusten van kinderen is zo’n mooie, diverse, uitdagende, betekenisvolle én leuke taak.

Elk kind is waardevol en elke stap, groot of klein, in hun ontwikkeling doet er toe. Ik ben dankbaar dat ik veel mijn kwaliteiten steeds weer kan inzetten; geloof, geduld, structuur en plezier. 

Arnold

Arnold Kramer

Leerkracht
Groep 7/8

Natuurlijk zijn taal en rekenen belangrijke en essentiële vaardigheden die de basis vormen voor verder leren, maar het onderwijs gaat voor mij veel verder dan dat. Kinderen bewust maken van hun kwaliteiten en de kracht van samenwerking. Ieder kind mag zichzelf zijn, fouten maken en daarvan leren. Ik wil de kinderen leren hoe ze met elkaar omgaan, hoe ze respect hebben voor elkaars verschillen en hoe ze samen sterker kunnen worden. Als leerkracht ben ik er dus niet alleen om kennis over te dragen, maar om kinderen te inspireren, voor te leven en te helpen ontdekken wat ze nodig hebben om hun doelen te bereiken. Hoe gaaf is dat, dat God ons als team helpt en dat ik het ook in mijn meesterschap elke dag mag verwachten van Hem! Dat maakt het voor mij niet zomaar een baan, maar een roeping!

Joyce

Joyce van Huizen

Onderwijsassistent
Bovenbouw Leerplein

Ik heb een groot hart voor mensen groot en klein en vind het bijzonder om kinderen te mogen begeleiden in hun ontwikkeling zowel cognitief als sociaal.

Ondersteunen, aanmoedigen en bemoedigen in hun werk, maar ook in de omgang met hun klasgenoten is prachtig om te doen. En het allermooiste, vind ik, dat we dat op IKC De Lichtlijn mogen doen vanuit het Woord van God, de Bijbel.

Martha

Martha Tams

Leerkrachtondersteuner
Leerplein

Elk kind heeft recht op goed onderwijs. Door onderwijs krijgt een kind goede kansen voor de toekomst. Ik vind het heel fijn om daar aan bij te dragen.  Niet alleen ontwikkelen kinderen hun basisvaardigheden, maar ook hun sociale vaardigheden. Het is zo mooi om kinderen te zien groeien.

De diversiteit in de klas is ook een uitdaging. Ik wil graag ieder kind leren kennen en zien bloeien. Ik houd van hun humor. Samen creatief bezig zijn is samen genieten. Ik vind het heel waardevol dat ik ook de Bijbelverhalen mag vertellen. De kinderen horen dan wie God is en wat Zijn plan voor de wereld is. Ze leren nadenken over wat een Bijbelverhaal voor henzelf betekent.

Ons team (opvang)

Mies

Mies Brandon Bravo

Pedagogisch medewerker

Jaël

Jaël Garcia Jiménez

Pedagogisch medewerker

Nanda

Nanda Hartsuiker

Pedagogisch medewerker

Ineke

Ineke van Deutekom

Pedagogisch medewerker

Démi

Démi Thevapalasingham

Pedagogisch medewerker

Irene

Irene de Weerd

Pedagogisch medewerker

-

Pedagogisch medewerker

Saskia

Saskia Nap

Aministratief medewerker

Jemina

Jemina Pavlotzky

Houder, leidinggevende

Sebastiaan Pavlotzky

Sebastiaan Pavlotzky

Houder

Copyright © IKC De Lichtlijn Den Helder | Website: Pencilblocks | Webdesign: Pencilpoint - creatief in vorm & inhoud